Говоримо про якість бібліотечного обслуговування
Чергове заняття підвищення кваліфікації працівників Херсонської обласної універсальної наукової бібліотеки ім. Олеся Гончара та наших колег з Херсонської ЦБС було присвячено актуальному на сьогодні питанню впровадження системи менеджменту якості в діяльність бібліотек області. Хто і як повинен оцінювати роботу; як послуги, що надають бібліотеки, можуть впливати на відвідувачів; яким чином вивчати та відзначати якість бібліотечних послуг; як доводити економічну доцільність бібліотек? Ці питання жваво обговорювали учасники заходу в ході виступу завідувачки науково-методичного відділу Т.Л.Сватули.
Завідувачка відділом наукової інформації та бібліографії Л.М.Віжічаніна розповіла присутнім про підсумки Всеукраїнського семінару бібліографів, який проходив у жовтні цього року в Києві.